rumah sewa taman sri impian kluang

Taman Kopo Indah 1. Taman Tasik Indah Shoplot For Sale 绿禾店面出售.


Rumah Untuk Disewa Taman Seri Impian Kluang Johor House For Rent In Kluang Johor

Dipaparkan pada 22 Aug 2022.

. Fully Reno Rumah Cantik Taman Sri Impian utk Sewa Rent. Parking Security Playground Barbeque area. Taman Sri Kluang Kluang.

FOR SALES Taman Seri Impian Single Storey Terrace House 3 bedroom 2 bathroom Size. Rumah Sewa Taman Seri Impian RM650 per month Contact segera wwwwasapmy60104515175sewaseriimpian. Cari property dengan harga terbaik rumah.

Lihat unit di Taman Seri Impian Taman Seri Impian Taman Seri Impian No. 2-storey Terraced House for rent for RM 1 400 per month at Kluang Johor. Impiana Damai Bandar Seri Impian Impiana Damai is a freehold 2-storey terraced housing development.

For Rent Taman Seri Impian Kluang Listings And Prices Waa2 Com International Inquiries Jan 09 2022 Tourism Arts and Culture Minister Datuk Seri Nancy Shukri. Jalan Seri Impian 63x Taman Seri Impian. The housing development is located at Jalan Seri Impian in Kluang JohorThe.

Baru renovasirumah di Taman. Lihat senarai rumah teres berangkai untuk dijual di Malaysia sebanyak 208 unit mula dari harga RM148000 dikemaskini pada Jun 2022. 4 bedrooms 4 bathrooms Facilities.

1650SQF International Lot Freehold. Current PSF at Seri Impian Kluang is about RM 17143 PSF. Flat Keluasan Binaan.

Cari property dengan harga terbaik rumah sewa taman sri kluang kluang johor di Malaysia. Lihat unit di TAMAN SRI IMPIAN KLUANG Jalan Sri Impian Kluang Johor Rumah Teres 2 Tingkat untuk dijual dari harga RM 26429 psf 4 Bilik Tidur 1400 kps. Rumah Sewa Taman Sri Impian Kluang.

68 rumah sewa taman sri kluang kluang johor. 2-sty TerraceLink House Keluasan. Lihat unit di Taman Sri Impian Kluang Johor Rumah Teres 2 Tingkat untuk dijual dari harga RM 29091 psf 4 Bilik Tidur 1650 kps.

FOR RENT Double Storey low cost. Rumah Teres 1 Tingkat.


Taman Sri Impian Kluang Intermediate 1 Sty Terrace Link House 3 Bilik Tidur Untuk Dijual Iproperty Com My


For Sale Taman Seri Impian Kluang Listings And Prices Waa2


Taman Seri Impian Kluang Insights For Sale And Rent Edgeprop My


Kluang Taman Seri Impian Trovit


P Zhk5j6b5lyfm


Bandar Seri Impian Kluang Trovit


For Sale Taman Seri Impian Kluang Listings And Prices Waa2


Taman Sri Impian Kluang Intermediate 2 Sty Terrace Link House 4 Bedrooms For Sale Iproperty Com My


Taman Sri Impian Kluang Trovit


Taman Seri Impian Kluang Insights For Sale And Rent Edgeprop My


Single Storey House Taman Seri Impian For Sale Rm255 000 By Ivy Chow Edgeprop My


Jalan Seri Impian Taman Seri Impian Kluang Bungalow 4 1 Bilik Tidur Untuk Dijual Iproperty Com My


Jalan Seri Impian Taman Seri Impian Kluang 1 Storey Bungalow For Sale Rm364 500 By Ikhsan Pang Edgeprop My


Taman Seri Impian For Sale Rm410 000 By Abdul Rashid Edgeprop My


Bandar Sri Impian Kluang Trovit


Kluang Taman Seri Impian Trovit


For Rent Taman Seri Impian Kluang Listings And Prices Waa2


Kluang Taman Saujana New House Kluang Intermediate 1 Sty Terrace Link House 3 Bilik Tidur Untuk Disewa Iproperty Com My


Taman Seri Impian Kluang Insights For Sale And Rent Edgeprop My

No comments for "rumah sewa taman sri impian kluang"